نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خرید هافبک‌ های بارسلونا؛ شایعه یا واقعیت؟

خرید هافبک‌ های بارسلونا؛ شایعه یا واقعیت؟

 

تابستان امسال و در حالیکه هنوز پنجره نقل و انتقلات بسته نشده، شایعات زیادی پیرامون بازیکنان ورودی و خروجی یوونتوس در حال پرسه زدن هستند.

 

با اینکه دو بازیکن تازه محلق شده به بیانکونری، آدرین رابیو و آرون رمزی سکان‌دار خط میانی بانوی پیر هستند، مدیران یووه همچنان در تلاشند تا بتوانند بر قدرت این بخش بیافزایند. به همین علت از دو هافبک تیم بارسلونا فیلیپه کوتینیو و ایوان راکیتیچ به‌عنوان گزینه‌های روی میز یوونتوس نام برده می‌شود.

 

آنطور که رسانه اسپانیایی El Mundo Deportivo گزارش داده، بارسلونا از مدت‌ها قبل نام دو هافبک خود را در لیست خروجی قرار داده است و در حال حاضر خیلی از دور از انتظار نیست که یوونتوس به عنوان مشتری یکی از این دو هافبک و یا هر دو پیشقدم شود.

 

ایوان راکیتیچ 31 ساله و اهل کرواسی که در پست هافبک هجومی بازی می‌کند از سال 2014 همراه با بارسایی‌ها 104 بار به میدان رفته و موفق به زدن 24 گل برای این تیم شده است. فیلیپه کوتینیو 27 ساله و اهل برزیل نیز که توانایی بازی در پست هافبک هجومی و وینگر را دارد در مدت یک سال حضور خود در بارسلونا، 51 بار به میدان رفته و موفق شده 13 بار دروازه حریفان را باز کند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: